Friday, October 7, 2011

Menjemput Anda Semua

Hari Jumaat 2011
rasa nak tulis kad jempotan tibe tibe...


Assalamualaikum,


Kehadapan pembaca setia blog saya yang saya kasihi,
kepada pembaca baru nak baca blog saya, yang saya hormati,
kepada pembaca blog saya yang baru terserempak seminit tadi yang saya kasihi sekalian, :)
dengan ini...


Saya, suke cite menjemput makcik-makcik, kakak-kakak, adik adik, remaja jelite semua, abang abang, encik encik suami yang mencintai isteri-isteri di rumah bersama anak anak.
Sudila kirenya bang seminit dua, klik SUKE akan page kedai hijab maya kami yang tak seberapanya di JUMAA atau pun JUMAA OH JUMAA di buku muka ( rasa macam nak bagi hadiah KLIK PEMINAT JUMAA OH JUMAA yang bertuah pun ada ni...tibe tibe dapat ilham..ok ke? )
Di harapkan semuga dengan kemunculan JUMAA di persada maya dapat memeriahkan dan menambah seri lagi industri hijab Malaysia.


Syukur Alhamdulilah & Terima kasih tak terhingga,
kepada Allah yang maha ESA kerana memberi kekuatan dan ketabahan kepada saya serta rakan rakan  berkongsi cita rasa dan minat kami yang sama terhadap dunia fashion muslimah dan style hijab era ini bersama anda semua.
tak lupa jua ...
kepada pelanggan pelanggan setia dan yang baru nak setia dengan JUMAA yang sentiasa percaya dan menyokong kami.


Andai ada komen atau teguran membina. 
Usahla segan silu...sudila kirenya utuskan kepada kami yang terbuku dalam dada di email kami MYJUMAA@Gmail.com


Salam Jumaat & Salam ceria sepanjang hari buat semua. :))







No comments:

Post a Comment