Tuesday, April 7, 2009

unforgettable Mondey


Best best besttt sangat sangat...
3 jam aku bersama singer terkenal The Khadijah Ibrahim... Dia memang Evergreen singer.
Masih ingat Doa buat kekasih ?
I love that song very mucho.
Aku makan malam di Khadijah's Kitchen malam tadi.
Hey!
Ada Fare well event untuk Dato Shahrir Samad la plak. Dato berada di bahagian dalam restaurant. Aku dan kawan-kawan berada di luar restaurant. Lagi sejuk dan nyaman suasana di luar dari di dalam. Hikhik.
Aku nampak Khaty berlegar-legar di ruang makan dalam restaurant. Melayan tetamu terhormat la katakan.
Lagu Doa buat Kekasih kegemaran ku berkumandang. Suara dia menyanyikannya masih sama siut!
Goose bump aku mendengarnya.
latest... Khaty bakal bukak Jazzie room di atas kitchenya taw.
Port baru untuk ku dan kawan-kawan lepak selepas waktu kerja.
Yeah bebeh Yeah!

No comments:

Post a Comment