Saturday, April 18, 2009

Sesal Kemudian tiada gunanya.


Kenapa aku ada blog di Blogspot.

1. Aku ada anak buah di uITM, dia ada blog dan dia asyik-asyik tanya blog add aku. Aku ada personal blog tapi bukan blogspot maka aku mulai mendaftar dan menulis di blogspot. {mungkin aku sudah mula bosan berblog di sana, terasa nak mulakan yang baru di sini}
Aku jua lebih telus berblog di sini.{aku dah mula rasa personal blog ku ada pengikut misteri..aku tak kisah dengan pengikut tetap...tetapi pengikut psycho...takut weh!eh aku bukan takut, aku risau aku celupar. Hee!}

2. Aku senang nak bagi comment pada blog dan foto blog kawan-kawan. Kalau bukan aku memeriahkan suasana?sapa? Baboon? hee.

3. Aku adalah peminat dan salah sorang follower blog Chedet. Sebab chedet pakai blogspot aku pon nak ada blogspotku sendiri.Bole gitew?[ok aku taw, borink!].

4. Hari ni aku menyesal bercerita terus terang dengan sahabat tentang seorang lagi sahabat. Aku menyesal berkata-kata tanpa berfikir dahulu. Alasan ini tiada kena mengena dengan tajuk asal, kini tajuk sebenar ialah "Kenapa aku berblog spot dot com?"

[Hahaha aku dah mabok]

1 comment: