Friday, April 10, 2009

Haru BIRU hidupku



Hati pedih dengan pegawai bank pagi semalam, maka aku basuh baju untuk hilangkan rasa gundah gelana dalam hati kerne nak kena bayar utang one shot! [baru berangan nak simapan duit nak gi Nz..uhuks!].

Aku masokkan baju kerja kegemaran ku berwarna puteh ke dalam washing machine, tekan start guna ibu jari kelingking dan machine berjoget sendirian.

Aku sambung tonton American Top Idol...sambil menunggu bajuku habis di pinar-pinarkan oleh washing machine. Teeet teeet teeet. Washing machine berbunyi tanda dah selesai.

Aku keluarkan baju kerja kegemaranku...
ku lihat baju kegemaran ku bukan baju kegemaranku sebelum ku masukkan dalam washing machine.

Baju putih ku bertukar biru cair.
[biru cair adalah warna paling tidak aku gemari...uhuks!].

No comments:

Post a Comment