Sunday, April 19, 2009

Perasaan Mu Perasaan Ku



Hari ni Ahad...
Aku bangun agak awal pagi hari ni, dalam minda dah cergas untuk mula bertugas.

Aku lihat YM ku yang sentiasa ONLINE sejak semalam...

Xanna : Kejap lagi nak balik melaka...nak settlekan pasal kanopi.
Aku : Laa...tak selesai lagi pasal kanopi. Make sure kanopi cantek tau, nanti kawan-kawan nak posing.
Hahahaha..
Aku : parents ko tak balik ke?
Xanna : bapak saya memang dah kat melaka, ari ni saya balik dengan mak je.
Xanna : Semalam saya pergi amik baju nikah dan reception hahahaha.
Nerves i..

Aku : Biasa la tu....1st time..mmg nerves. Esuk kad jempotan siap, lagi nerves kan.
Aku : eh!nape dah amik baju ko rasa nerves plak?
Xanna : Sebab dah tahu hari dah semakin dekat
xanna :Jangan orang tanye "hows preparation?" tak suke betol.
Xanna : nanti terus rasa gelabah....hahahah

***

Perasaan aku ....aku jua bakal jadi pengantin tak lama lagi...begitu hasrat hati.
Kalau di fikirkan masih terlalu banyak urusan duniawi yang perlu aku selesaikan.
Andai seluruh urusan itu telah selesai, adakah aku jua bakal menempuh perasaan yang sama?
Nervous?
Haih!Harap-harap pada usia ini aku tak perlu
nervous banyak kali...hakhak.

No comments:

Post a Comment