Monday, June 25, 2012

Happy Life Project || Perut buncit, kulit muka kusam, usus TERSUMBAT

Kenapa kite perlu detox

kalau usus dah tersumbat macam nie...agak agak nya bagaimana badan kite nak SERAP vitamins, kebaikkan product pelangsingan badan dan khasiat makanan yang baik ke dalam badan dengan elok kan?
Maka, wajib kite detox dulu usus kite supaya bersih dari pada cacing dan bakteria serta segala jenis sampah sarap yang kite makan sehari hari dahulu. 

Setuju?

Eh chop! adik adik tahu tak...berapa panjang usus kite sebenarnya?
Kalau tiada bantuan dari product kelas dunia..parasites, cacing, bakteria, lemak, minyak...mampu ke mengalir keluar dengan lancarnya selama hidup di kandung badan tak pernah di bersihkan yea?

Jum mulakan dengan CLEARSTART 30 days.

Uniknya Natures Tea dari Unicity, ianya mengandungi 9 soothing herbs. Herba yang melembutkan dinding usus  bukan menyakitkan usus kite yea adik adik.

tengok tu usus tersumbat berkeladak dengan 
usus yang telah bersih suci dengan Clearstart30.

Berbeza bukan?



Clearstart 30 days program di sertakan dengan manual aka calendar untuk 30 hari sebagai tunjuk ajar yang BETUL mendapatkan kebersihan usus yang optima.

Pastikan adik adik faham fungsi SETIAP satu daripada 3 product yang kite ambil demi kesihatan  perut dan usus yang baik dan berkekalan hendaknya ok.

Kak lola hanya sarankan yang terbaik untuk orang orang yang betol betol sayangkan diri dia...sayangkan keluarga...sayang akan masa hadapan yang lebih BAIK dari semalam.
Siapa siapa yang betol betol sahaja.

dalam apa jua usaha dan tindakan kite...kalau tak ada KESUNGGOHAN
maka tak ada quality lah hasil yang kite dapat nanti.
Oleh kerana pilihan di tangan anda...pilih la yang TERBAIK ok ;)

Usah kerana ghairah nak SLIM, nak SIHAT...tapi 1 apa fungsi product pun tak faham. 
Hati2 yea dalam pemilihan product yang bertaburan di pasaran.

&&&

Jum baca informasi selanjutnya tentang kebaikkan Clearstart 30 days.

Clearstart Full detox 30 hari WAJIB menjadi langkah PERTAMA dalam menyelesaikan masalah berat badan dan penyakit obesity. Untuk kekal sihat memerlukan kite membersihkan system penghadaman kite dari bahan kumuh degil yang melekat pada dinding usus dan juga dari organisma2 serta bacteria jahat yang tidak sepatutnya berada di dalam system usus anda.

Clearstart Full Detox 30 hari di reka khas bagi membantu tubuh badan anda
  • menyingkirkan bahan kumuh degil yang menempel pada dinding usus,
  • membersihkan system penghadaman kite,
  • juga membantu tubuh badan anda agar dapat menyerap sepenuhnya kebaikkan zat zat, nutrient2, vitamin2 serta mineral2 penting dari product Bios life SLIM bagi memaksimumkan sepenuhnya pembakaran lemak di badan anda.
  • Sistem penghadaman merupakan fungsi penting dalam pencernaan dan penyerapan makanan.

Maka, kalau nak dapatkan pembersihan colon yang intensive, adik adik kenala pastikan product kesihatan yang adik adik ambil itu datangnya dari company yang kite ketahui latar belakang kejayaan R&D serta beratus tahun dalam industri pharmcutical dan herba yang di kapsulkan ye. 

Cleartstart Full detox 30 hari mengandungi 3 item utama.

Paraway Plus.
Ambil 2 bijik kapsul Paraway plus pada waktu pagi untuk 10 hari pertama, 
Tingkatkan jumlah hingga 5 bijik kapsul untuk tempoh 20 hari berikutnya. 
Prefereable mengambil PARAWAY sebelum sarapan pagi

Lifiber powder.
Mengambil Lifiber seperti yang diarahkan dalam tub Lifiber yea. 
Keputusan dan keberkesanan OPTIMAL haruslah ambil kira-kira 1/2 jam Lifiber selepas kapsul PARAWAY.
Semasa minuman, minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas AIR ditapis.

Natures Tea.
Minum 1 cawan Natures Tea bersama air panas, sangat baik selepas makan malam anda, sejurus sebelum tidur.


Program ini hanyalah untuk 30 hari sahaja.

Detox boleh di lakukan setahun atau setiap 6 bulan sekali.

Process untuk mendetox badan adalah kunci keberkesanan kepada semua jenis pemakanan vitamin atau mana mana supplement, kerana kolon yang sihat, bakal memudahkan anda untuk menyerap segala kebaikkan yang ada pada supplement dan vitamins yang adik adik ambil J

Proses memerangkap toksin dalam badan dan usus kite yang terkumpul dan serpihan saki baki lemak, minyak, parasite dengan CLEARSTART 30-Hari Program Pembersihan Usus boleh menyebabkan ketidakselesaan kecil { minor healing crisis}
Bagi menyesuaikan diri untuk process pembersihan, gejala-gejala kecil tidak selesa akan berkurangan secara beransur-ansur dan hilang sepenuhnya.

Sembelit - Apabila anda memperkenalkan FIBER ke dalam diet anda, ia adalah PENTING untuk minuman AIR kosong banyak banyak sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari adik adik yea. Jika adik adik TIDAK PERNAH ...tidak pernah langsung mengambil suplemen serat sebelum ini, anda mungkin mahu bermula secara perlahan-lahan dan meningkatkan jumlah yang adik adik ambil.

Kite selalu beriya iya jaga permakanan dan makanan yang masok ke dalam perut dan usus kite. Tetapi kite juga perlu ingat bahawa yang sedia ada di dalam perut dan usus kite juga perlu di DETOX kan keluar bersih dari dalam badan kite.

Dapatkan CLEARSTART30 hari ini.
Call kak lola : 012-3979757
Email kak lola : Lilyjaafar@yahoo.com


No comments:

Post a Comment