Thursday, June 21, 2012

Happy Life Project || Bios life SLIM bukan SEMBUNYIKAN lemak...SINGKIRKAN

Masa mula mula kak lola bertudung.
Kak lola giler beli tudung..beli beli beli sebab suke sangat macam macam style, warna dan gaya.


Lama lama kak lola rasa kak lola lebih happy kalau kawan kawan lain pon bole sama happy dengan kak lola. So, kak lola start share2 dalam bukku muka. kawan kawan pon komen, tanye2 beli kat mana.
Kak lola mula jual tudung yang menjadi kegilaan kak lola.

sama juga masa kak lola mula mula nak SLIM.
Kak lola giler nak dapatkan berat badan dan bentuk badan zaman muda remaja.
Kak lola nak rasai kembali ke lincahan beraerobix 45 minit tanpa rasa mengah.
Kak lola beli dan kuruskan badan sampai berjaya.
Alhamdulillah berkesan dan serasi dengan Bios Life SLIM dan Energy.
Kak lola giler pulak dengan product kesihatan yang memberikan kesan BEST dari segi kesihatan, kecantekan yang optima buat diri kak lola.
Lama lama kak lola rasa lebih HAPPY kalau kawan kawan sekeliling kak lola yang di sayangi turut sama sama SLIM sihat dan cantek.Kak lola start share2 jugak dalam buku muka. Rata rata mula komen dan tanye tanye.
Kak lola mula jual Bios life SLIM yang menjadi kegilaan kak lola merubah kehidupan mereka dari tak berapa SLIM berlemak, kini lebih SLIMMER.Seronoknya bukan main apabila orang yang punya sama sama matlamat dengan kite pun turut bahagia dengan bentuk badan dan kesihatan sekarang. Kencing manis makcik pun turut sama terkawal. Tak perlu lagi susah hati kena checkup dengan doktor setiap bulan.

Kehidupan jadi lebih baik.

Alhamdulillah...kak lola percaya jalan ini takdir yang di susun aturkan buat kak lola. Kak lola teruskan aje  apa yang mengembirakan kak lola. Dalam melalui liku like perjalanan ini. Ada kala kak lola buat kesilapan.
Tapi kak lola tak pernah terlintas nak salahkan MANUSIA di sisi kak lola atas kesilapan kak lola lakukan.

Kak lola rasa lebih baik kak lola fokus memperbaiki diri sendiri, Manuisa di sisi kite tiada bertujuan apa apa pun dengan matlamat yang ingin kite capai.
Kak lola focus berusaha mencari jawapan kepada kesilapan yang kak lola lakukan. Kak lola bukan manusia sempurna. Hanya yang  terbaik kak lola kongsikan bersama. Kak lola seboleh bolehnya tidak akan menyalahkan sesiapa pun kerana kak lola tahu..menunding JARI yang satu menyalahkan orang lain kerana keLEMAHAn diri kite bermakna 10 jari menunding kembali kepada diri kite SENDIRI sebenarnya.{ eh eh..korang ada 11 jari ke jah? wakakaka }

Tidak kah kite sedar?

Hari ni cuaca lepas hujan. Best. Kak lola suke kedinginnanya. Syukur Alhamdulillah...selepas hujan turun pasti ada Pelangi indah di kurniakan OLEHNYA. Allahu Akbar :)

Kadang kadang kak lola tersenyum sendirian melihat kerenah dan sikap manusia di tahanairku ini...
kelakar pun ada...well, mungkin mereka tidak tahu...atau mungkin mereka TAK MAHU amik tahu.

sibuk nak hilang kurus, dengan hilang KG.
Padahal tulang di kemain berat sejak kecik. Alhamdulillah la masa kecik muat baju kecikkan.
Dah besor dah jadi bapak budak pun tulang masih berat kemain, tapi baju kecik dah tak mampu di sarung sebab lemak dah membulat macam mengandong 8 bulan setengah.

Berat tulang kah yang menyebabkan manusia tak boleh sarung jersi bola size M di padang merdeka?
terfikir tak?

Yang memberatkan dan membesarkan badan manusia kalau di kaji kaji sebenar benarnya ialah LEMAK yang terlungguk kat perut, kat peha, kat ponggong, kat lenggan kan...hasil dari permakanan kite. Hasil daripada lemak2 yang tidak di pecahkan melalui senaman.

kalau pakai pakaian dalam jenama apa sekali pun...SPANX ke, jenama mewah masa kini yang di ambil dari negara China pun memang LANGSING. Sekejap je langsingnya.
Lemak di selitkan dalam pakaian dalam berteknologi tinggi ..memang la LANGSING sekelip mata.Time nak sumbatkan lemak dalam pakaian dalam tu....seksanya tuhan aje yang tahu. Siap meronta ronta macam kuda kena palu ruper tau...kahkahkah pengalaman ni bukan tentang korang, kak lola penah lalui masa nak sarung baju pengantin hokeyyyy :))))

Balik rumah lepas majlis. Bukak pakaian dalam yang ketat lagi sedap di pakai itu. Mak datok! terbarai LEMAK berlungguk macam lahar gunung berapi di Sumatera....eh sumatera ada gunung ke? hahahaha...
Laki masing masing je la tahu ruper sebenar LEMAK lunggukan dari dulu kini dan selamanya yang di sembunyikkan.

Bukan memperkatakan diri sesiapa. Tapi kalau terasa tu ...elo! bukan korang je pernah ada lemak selahar gunung berapi. Kak lola pun pernah mengalaminya yea. Berhenti perasan sekarang :)))))) Penduduk negara ni paham bahasa malaysia ada dekat 4 juta ok.

Lepas tu kan...
tiap tiap bulan pulun beli kain beli kain beli kain lagi hantar tempah... tukang jahit tersohor seanterio negara pun amik la tali pita nak ukur size badan ...tulis kat situ inchi, ada tukang jahhit amik ukuran baju kebaya
dengan ukuran 65KG untuk size pinggang?

Haduii sadis.

Berat kak lola kini statik ideal agaknya 62kg, tapi macam mana la baju size kecil ni muat di sarung ek?
Kak lola sengaja beli tees ni nak cabar kemampuan diri....kalau tak muat, maknanya tak berkesan la kan.
Alhamdulillah....gabungan penyinkiran lemak, sains dan teknologi. Di patenkan khas untuk buang lemak. Serasi dan berkesan dengan badan dan lemak degil kak lola. Sapa sapa ada lemak manja..lagi best. cepat je dia ghaib :)

Jawapannya mudah semudah meminumnya setiap hari. Bios life SLIM.
1. lemak kurang,
2. kolestrol jahat kurang,
3. paras gula dalam darah stabil.
4. tenaga power lincah kemain macam budak darjah 4 main bola jaring. AUW!
5. rasa oren. Product korang bukan rasa oren kan..laa laa laaa 


Unicity product memang POWER. Kalau tak power. kak lola pun tak ada la beriya2 nak SHARE leha.
Sekian.

Mood kak lola || yang baik itu semuanya dengan izin ALLAH.
yang buruk tu memang perangai korang sendiri.
Tak malu betol...tolong la malu malu sikit jadi Perempuan. Perempuan kah? :)))






No comments:

Post a Comment