Wednesday, August 31, 2011

Project Blue Box : Kurung Pahang Coklat di Hari Kemenangan ku


30 Ogos 2011.
Alhamdulillah...rakyat negara ni meyambut 1 Syawal dengan aman dan damai.
Alhamdulillah ...hari kemenangan tahon ini ku sambut bersama sambutan hari Kemerdekaan tanahairku tercinta yang ke 54 juge aman dan damai.


Kemenangan ...
aku bertudung litup sebelum Ramadhan menjelma.
aku menyempurnakan Ramadhan dengan penoh ke ikhlasan dan ke sederhanaa.
aku menyahut dugaan dan ujian seluruh bulan Ramadhan bersama encik suami di sisi.
aku siapkan baju tempahan manik pelanggan yang datang tak henti henti hingga saat munculnya Syawal. Alhamdulillah sangat2
aku menyiapkan baju raya kurung pahangku siap bermanik dalam masa 1 hari.
aku memperkenalkan tudung dan membuahkan anak buah dan sedara mara kesayangan ku menutup aurat dan mendekatkan diri kepada suruhanNYA yang maha ESA.

31 Ogos 2011.
Salam Merdeka semua :)

perut kenyang kemain.
Tekak rasa haus tak habis habis.
Esok nak balik Perlis.
Assalamualaikum Ibu dan Bapa mertuaku :)


No comments:

Post a Comment