Thursday, February 10, 2011

Dasar busuk HATI

~tulisan ini sangat ganas~


Minggu ni bosan betol sebab...

sejak hujung minggu lepas, ada office mate yang sorang ni di hinggap penyakit meroyan giler glam,
giler kuasa,
suke menunjuk2
dannnnnnnnnn asyik2 tunding kesalahan pada orang lain
termasokkkkkkkkkkkkkkkkkk
AKU.
Setiap hari ada email pasal kerja yang aku dan sahabat2 buat semuanya adalah SALAHHHHHHHHHHHHHHHHH.


TET!!!!!!!
ini yang aku rasa nak lakukan...tapi kerana aku ni manusia ada sekolah agak tinggi sikit la kan
[ aku duk diam je peratikan perangai dia ]

Kalau dah semua bende remeh temeh termasokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk no tiket flight anak dia nak pegi Pakisatan pon nak email kepada BOSS dan cc kepada aku dan kawan kawan.

APAKAH?
AMPONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
aku boleh muntah pelangi selang seli dengan muntah lauk seminggu lepas ok tahan loya.
ha'a tahan loya bukan sebab mengandong ye rakan rakan.
Tahap kebosanan terhadap perangai beliau mencecah tahap

" Malas nak cerita sebab tak beri apa apa pekdah "
Sekian.

haih.
tapi kalau tak cerita, aku pulak yang sakit jiwa. Baik aku muntahkan kat sini.
[tulisan di tulis sewaktu penulis masih rasa menyampah tahap cipan ]

Oh yes!
ada berita best pagi tadi.
Boss sudah katakan dengan jelas kepada BOSS kecik
" i heard some one taking advantage on HIM"
some one tu korang tahu sapa bukan?
wink wink wink.
[sile rujuk cerita di atas]

Yes! Yes! Yes!
Akhirnyaaaaa hari ni si JAUHARI dah mula kenal si MANIKAM.
ALHAMDULILLAH.

Aku hanya mahu bekerja dengan penoh rasa gembire, ceria, bersemangat waja tak terhingga seikhlas hatiku.
Amin.

HEE

[ tolong la tak payah nak tunju wajah mulia ko tu,
nak buat drama kunun2 ko tu tak ada niat nak aniaya sesama manusia
kunun2 ko tu buat kerja sempurna...
ko tu manusia.
TAK PAYAH busuk! ]

No comments:

Post a Comment