Friday, February 18, 2011

Movie Marathon


marathon la sangat.
Hiks

Ingat tak dulu masa mula mula nak kawen, aku ada cerita aku berangan nak adakan 1 sexy day dalam seminggu.
Weeeeeeeeeee
Seksi seksi day pon nak bagitau dunia ke cik Puan oiii?
Malu la skittttt yer.
Sikit je la yek....so, sambong.
:))

Idea ni wujod pun semata mata nak memastikan hubungan suami dan isteri yang terjalin sentiasa di limpahi kasih sayang jer.
Daaaaaaaaaaaaaaaaa
Kunun2 supaya perasaan hangatnya kasih sayang antara suami dan isteriku ini
hangat
hot
hari hari hot sentiasa gitu.

Bukan senang yea nak pastikan kehidupan ceria apa bila mengadap muka yang sama hari hari yea encik cik sekalian.
Phewwwwwwwwwwwh


So,
Semalam, eh bukan semalam, malam rabu....
encik suami belanje tonton Yogi Bear.
Ada orang kata movie ni bosan, bluekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
tapi encik suami yang sangat gemarkan dunia 3D maka Yogi Bear menjadi movie pilihan hati beliau menonton bersama puan isteri.
Hiks.

Ahaaa..sebelum masok menonton, pasti penonton nak ke tandas kan.
Yang aku agak seriau menonton di GSC AlamAnda ni ialah.....Tandas dia.
Haritu aku pergi..kebetulan kut hari aku pergi kan....tandas memang kering,
bersih,
tak ada bau ,
tak ada lecak2
yang paling seriau sekali ialah
TAK ada air.
Aku ni bukan apa, sebagai warga Malaya berbangsa Melayu dan pembersih..wahaks!,
air adalah alat cuci paling PENTING di gunakan untuk rasa BERSIH.
Tolong yea cik puan kaunter aduan.

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

lagi satu,
dah la tak basah, tak lecak, kering tetapi tukang mop lantai jejaka kacak bangsa entah apa pon aku tak pasti...rajin sungguh mengemop lantai yang dah sedia ada kering.
Anda bimbang?
Aku apa lagi.
Lagi sekali yea cik puan kaunter aduan.
Sile prihatin skit waktu2 pekerja lelaki jalankan duty pengemopan di tandas wanita yea.

nasib baik, masok saje ke dalam teater no 3,
dalam malap malap gelap ruang teater
Ada budak kecik kat sebelah aku ni, dok asyik asyik usha aku tau [perasan ke hape makcik nie..hehe]
Bile aku jeling pandang dia, dia buat buat pandang wayang.
aku pandang lagi, dia pandang ke depan,
aku pandang lagi, aku nampak dia senyum...Wahaks! comel sangatttttttttttttttttt
Eh! kecik kecik dah pandai ngorat eh anak bujang cenonet orang nih.
Hiks...so cute.
[keeeeeeeeeeeeeeeeee dia pelik aku dan encik suami gelak sakan? Muahahahaha]


Apa apa pun, aku tak sangka bahawa encik suami jugak membuat inisiatif begini bagi menghangatkan kasih sayang kami suami isteri.
Auw! sunggoh terharu

Maka wujodlah minggu marathon movie minggu ini.
Romantik tak?
Tak?
Ai Suke!
U tak suke?
apa? Ngade-ngade?
LANTAKKKKKKKKKKKKKO
hihi

dannnnnnnnnnnnn malam tadi ialah malam khamis, wahaks..
bukan "itu" yang cuba di kongsi di sini yek adik adik.
[elee bile sebut je malam khamis, tergedik2 senyum kepot eh! apa hal ko? wakakaka]

Malam tadi encik suami belanje lagi tonton wayang The Rite.
Memandangkan encik suami tahu aku gilekan lakonan si tua Anthony Hopkins tu, [macho la suara mu itew Anthony]


maka The rite jadi pilihan tonton movie malam tadi.
Best! Aku suke...filem seram heavy drama mengisahkan paderi penghalau jin setan rasuk toncet lakonan Anthony Hopkins yang sangat cool yang akhirnya dia sendiri kena rasuk.

tell me ur nameeeeeeeeeeeeeeeeeeeee setannnnnn.

;)




No comments:

Post a Comment