Monday, February 21, 2011

Dunia




Orang selalu kata...Monday Blues kan.
Boss aku lagi best...Boss aku hanye datang office 4 hari seminggu.
Hari isnin jangan harap nampak bayang.
Menci aku.

Kalau Boss aku pun Blues,
staff macam aku apa lagi ye tak?
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mencik aku.

[walaupon dalam hati ada rasa guilty meniru gelagat Boss aku yang Blues hari Isnin..
wahaks
dalam tak perasan, aku dah siapkan 6 Findings bagi tahon 2010....clap! clap! clap! pujian untuk diri sendiri ]

berkat doa selepas setiap kali solat
" Ya Allah, ya Tuhanku...aku berlindung kepadamu dari rasa sedih dan duka,
aku berlindung kepadamu dari lemah dan malas,
aku berlindung kepada mu dari sifat kikir dan pengecut,
aku berlindung kepadamu dari beban hutang dan penindasan manusia"
Amin.


Scotland

Eiffel Tower..walauweiii akan ku jejaki

Edinberg...bandar n bangunan bersejarah, tetap bersih.
Bangganya kalau negaraku bersih camni gak kan.


Selebihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
aku layan journal perjalanan sahabat aku yang bercuti di U.Kingdom selama 1 bulan.
merayap merata,
aku lopong saje.

Wah! jadi pantun 2 kerat gitooooh.

Salam Monday Blues semua.
:)

No comments:

Post a Comment