Thursday, February 10, 2011

Ikhlas Tapi Jauh


Kepada pembaca blog saya...

malu la sebenarnya
tapi tak sampai hati nak menghampakan.
saya terima email dari seseorang, mintak upload gambar2 istimewa dari kaca mata saya sendiri di
antara gambar gambar di hari majlis perkahwinan saya yang ada.
Maka,


saya dah list dan susunkan gambar gambar kesukaan saya bersama wedding vendor saya
istimewa buat pembaca diam diam saya di sanun yang bakal menempuhi hari indah itu.

Harap ianya membantu memberi ilham untuk hari indah kamoo dan kamoo jua yek.
Hiks...saya cuba sedaya mampu saya upload yang terbaik saje yea.
InsyaAllah.

terima kasih jua kepada penulis dunia keli kerana sudi berkongsi ilmu.
Saya sebenar benarnya dulu tak makan ikan air tawar sebab bonda saya tak pernah masak ikan nie.
bukan bermaksod menyalahkan bonda tetapi sebenarnya menyatakan saya di besarkan tanpa mengenal keenakan ikan air tawar.
Tetapi selepas bertemu dengan encik Suami, dia la yang ajar saya makan ikan nie.
Ikot ibu mertua ke pasar beli ikan tu, menjerit2 pertama kali lihat ikan2 ni melompat gagah walaupon
dah kena ketok.
Pengalaman manis yang tak mungkin di lupakan.
Wahhhh best la blog kamoo....banyak infooooo.
Terima kasih singgah blog saya yang syiok sendiri nie.
:))

masih dlm bentok muka tak sangka nie
Huhuuu




No comments:

Post a Comment