Saturday, March 3, 2012

Day 54 Perjalanan SLIM kak lola | CHANGE


Kenapa berat saya berTAMBAH kak?

Saya minum SLIM berat saya bertambah la kak
Kamu makan apa eh..cube share sikit dengan akak
Saya minum slim lepas tu dalam 1 jam lepas balik dari pasar malam...saya makan nasi goreng, satay ayam, laksa, karipap 5 bijik dan air sirap bandung
Kamu ni ada bela hantu jin aprit ke?
Saya ngaku saya makan BANYAK ....saya sayang nak buang makanan lepas balik pasar malam

Hahahahahaaha
Peraturan ditetapkan untuk kurus dengan killer SLIM program 3 bulan adalah
Minum SLIM, 10-15 minutes kemudian MAKAN makanan berkhasiat.
10-15 minutes selepas minum SLIM memberi masa yang cukop untuk SLIM membina satu lapisan fiber di dalam perot kite untuk memerangkap lemak dari makanan yang kite makan serta lemak yang trkandung sedia ada dalam perot kite untuk process PEMBAKARAN.

Kalau dah adik manis minum SLIM, selepas 1 jam kemudian baru makan. Memang la akan rasa sangat sangat lapar.
Pembakaran lemak berlaku tanpa makanan di dalam perot.

Dah nama pun FAT LOSS | ENERGY | SCIENCE 
Haussss :)


Day 45 - letusan moncit ada sikit lagi..hiks



Day 46 - lemak di bahagian lengan da belakang sisi pinggang semakin MENGHILANG. 



Day 52 Gettin slimmer and slimmer dengan yakinnya...siap bawak adik manis turut serta sama sama. 
Uh yeah! Bagus kan?
Jom la...kak lola kongsikan bagaimana..;)


Drink SLM and 10-15 minutes after SLIM everyday for 3 mths
Kak lola tak pernah pantang2 makan. Kak lola ambil semua jenis makanan dengan
quantity yang sedikit atau sederhana sahaja
Pengambilan sarapan tinggi PROTEIN membantu mempercepatkan process penyingkiran lemak dan penyediaan TENAGA yang berpanjangan sehari hari.


Senaman adalah WAJIB yea...bukan suruh senam hari hari ..eleh!! macam korang rajin beno nak senam selama 3 bulan tanpa wujod rasa MALAS bukan?

walaupon hanya 30 minutes sehari 3 kali seminggu..kak lola senam, aerobix sendiri di rumah, jln2 di park ..aha
Kalau rajin panjat Broga...amat amatla di galakkan
kak lola panjat dan turun tangga kat rumah je :)

Tingkatkan usaha yea...semoga kite sama sama berjaya mengekalkan kesihatan yang baik dan berpanjangan
Chaiyok!

beli product Bios Life hanya di http://www.cepatkurus.com/beli/happy-life-package

No comments:

Post a Comment