Friday, December 16, 2011

Merelip relip Party

Sebut pasal partyyyyyyyyyyyyyyy
Aku adalah permaisuri laaa kan. { Suatu waktu dahulu....}

Dah berkurun lamanya aku tak merasa menghadirkan diri ke majlis makan malam tahunan kompeni aku organise oleh comittee baru kompeni aku ni
Ye la..kompeni lama aku dah kena NGAP dengan kompeni baru ni.
Maka sepanjang masa peralihan tu, tak ada chan la nak nikmati berjalan atas karpet merah penoh lenggok.
Budget tak dak katanyeeeeeeeeeeee.

Dah berkurun ok.

Alhamdulillah,
selepas zaman kehuru haraan kompeni lenyap.
Akhirnya, esok 17 december 2011, annual dinner kembali lagiiiiiii.

Mula mula teruja...terbeliak bijik mata, ligat otak berpikir nak pakai macam mana.

Buat pertama kalinya aku bakal menghadiri majlis makan malam tahunan di kompeni tempat aku bekerja sekarang.
Sebut pasal makan malam tahunan, dulu dulu zaman kompeni lama.
Aku memang juara lucky draw.
Nama aku UP saje.
Dapat TV besor,
tahun berikutnya pon, grand Lucky Draw pun aku dapat TV jugokkkk.
Asyik dapat TV je la ..pendek cerita.
Rezeki gitu.

Tahun ni ada harapan ke tak ek?
Kih!

Pada mula nya aku teruja la mendaftarkan diri untuk menghadiri majlis makan malam tahunan kompeni kan.
Aku dah buat research sikit gaya penampilan untuk tema Merelip relip dan Glam malam esok.
Ada la buat persiapan kan. Baru la namanya
Tapi tak la teruja macam zaman aku mude jelita ligat kemain dulu.
Siap make up lagi sampai iras2 pondan dah demi nak melangkah di red carpet kan. ***Macam tooootttttt

Malam ni tibe tibe aku rasa...tawar je nak hadiri majlis esok.
Adakah aku dah tua?
Aku dah berhijab sekarang....rasa macam dah tak manis je nak bersosial dan berpaty.
Ermmm...aku rasa 50-50

Mood | kejap nak..kejap tak nak
Lily

No comments:

Post a Comment