Saturday, December 17, 2011

Meh datang rumah makan kenduri meh

Aku baru pindah ke rumah dan kejiranan baru.
Terus terang je la eh.
Ini bukan entri pasal nak jemput korang, ini pasal aku kena jempot. Kah!

Aku ni penyegan aka pemalu kan.

Makcik jiran rumah selang sebuah dari rumah aku menjemput tadi...
makan kenduri kat rumah dia.
Nak pergi ke tak ni?
Pergi? aku sorang sorang
Tak? Kang apa kata makcik kenduri plak



haritu kat rumah lama...
aku dah berjaya jugak la hadiri diri ke kenduri kahwin anak mereka.

hari ni kat kejiranan rumah baru,
aku di jempot jugak hadiri makan makan lagi.
Ada canopy pink puteh terpacak kat situ. Tapi tiada pulak lagu selamatttt pengantin baruuu..or kompang berkumandang. Aku tak pasti kenduri apa.

kebetulan pulak,
encik suami bekerja hari sabtu ni.
Dah la aku sorang2.
Dah la aku baru pindah.
Dah la aku tak kenal orang lagi kecuali pakcik & makcik kat umah sebelah ni.

Kalau korang, korang pegi tak makan tengahari free? :) Ngeee..

Mood sorokkan diri | Lily


No comments:

Post a Comment