Thursday, December 2, 2010

Tahniah Jamil


Tahniah eh buat kamu berdua.
Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya
InsyaAllah.
Amin.

Jodoh, pertemuaan,
Ajal, maut itu di tanganNYA.
Begitula kata pujangga.

November tahun lepas tak silap aku, kedua duanya bertemu.
Waktu tu aku nak tumpang si Jamil balik keoffice. Sementara masing masing nak dapatkan offer letter dari new management yang mengambil alih kompeni lama kami yang dah bungkus.
Aku dan Jamil berdiri tegak di luar dewan menunggu rakan2 Jamil yang lain.
Dalam kekecohan ramainya staff yang bertaburan selepas amik offerletter, wie mendekati aku sementara menunggu kawan kawanya pula keluar dewan.
Dari situ agaknya mata bertentang mata, dari mata teros ke hati.
Walauweiiiiiiiiiiiiiiiiii

cam cite tamil pon ada.

Masa tu, aku intai mereka dari hujung mata.
Dengan hanya sekali pandang kut, bertukar no hp { aku punya kerja la ni pass no Wie kat si Jamil..hiks..kawen akhirnya korang! },
dah selesai sempurna di ijabkabulkan 27 Nov yang lalu.

Berapa kali ko lafaz akad nikah weh? Hiks...Tahniah mil tahniah





No comments:

Post a Comment