Wednesday, December 1, 2010

Ada apa dengan 12 Disember





Hari ni ialah hari pertama bulan Disember, 2010.
Aku di lahirkan 11 hari dari hari nie beberapa ..perghhh beberapa tahun yang lampauuu...{ngeri siut nak sebut perkataan lampau di sini...uhukz}

Woweee...Alhamdulilah masih sihat, masih mampu tersenyum.

Sebelas hari lagi dude...usia hakak berubah,
11 hari lagi jugak, status hakak akan berubah jugak.

Ala la la la long..ala la la la long. Sing with me..wakakaka

Ops! lupa plak...iklan sebentar.

Acara potong cake and POSE for jeng jengjenggggg

Heppi Bufday Farid Kasturi
Hi- Five Saggitarius Clan! cake ada ke tak weh?
Nakkkkkkkkkkkk...:)
&&&&&&&&&
Satu lagi hal aku dan encik T dapat selesaikan hari nie ialahhhhhhhhhhhh
bertemu dengan abg Audio.

Abang Harris...dia ni kaki buat event aka konsert jugak. So encik Tunang dengan beliau datang untuk check power supply, plug area, bla bla yang berkaitan dengan power lah pendek cerita.

Walaupon Wedding Consultant aku dah lantik, tapi aku dan encik tunang lebih yakin melibatkan diri dalam process persiapan terakhir akhir kami.
Puas hati je kalau dah nampak dengan mata kepala sendiri apa dan di mana keperluan tersebut berada.
Puas hati je kalau dapat menyatakan hasrat teros kepada yang pakar, sekaligus mendapat jawapan yang telinga aku ingin mendengarnya.
Walah!Macam nak buat konsert AJL 2010 siuttt ;))

Muzik dan alunan gesekkan viiola [[ eh! jadik ke x jadik nih encik T oiii ]] adalah
hadiah kami buat tetamu yang di undang amnya dan
buat ayahanda encik Tunang yang sukekan muzik LIVE khususnya

Eh! Mood korang mesti lovey dovey romnatik gitu tau. Tak mo mood masam masam like tomyam oke.
Hakak disllike mucho.

Sampai di taman, aku lihat banyak bunga bunga orkid perlbagai jenis mekar ranum di jambangan.
Hati ini terus rasa gembire bahagia tersenyum.
Segala galanya nampak indah adanya kamu di situ, di sanun, di sinun
Cantikkkk

Aku berharap sangat kamu kekal indah sehingga hari besar kami wahai sang Orkid.
Dedaun dan pokok2 nampak sihat segar bugar di sekelilingku.
Aku duduk di bawah salah satu Gazeboo tersedia sambil menunggu encik tunang dan pakar audio habis berbincang.
Terasa seolah olah pokok2 flora dan fauna kayu2 dan batu batu berkata kata kepadaku...

" Tak sabarnya kami menunggu majlis bahagia, indah lagi ceria kamu wahai sang permaisuri seHARI "




No comments:

Post a Comment