Thursday, February 2, 2012

Hari 24 perjalanan SLIM kak lola | Change your Action for better RESULTS


Ops! termiss lagi hari RABU...may be sebab Wordless Wednesday, maka kak lola teros mood WORDLESS 100% kat blog hahhaha.
Kak lola sibuk jumpa customer semalam. Tak dan nak UP gambo jeans size S baru. Alaa la laa laa long.

***

Well,as usual ..di parking tempat letak kereta...waktu lepas balik kerja.

Abg berbau minyak kapak " eh Ly...ko nampak SLIM dah la...TANG HIDUNG!!!!!...wakakakakaka"
Aku dengan wajah yakin dan rasa muda bertenaga tersenyum " apasal ko asyik bau minyak kapak ni Bro...ko check cholestrol ko tak? Aku share dengan ko amik SLIM bro...kalau ko tak percaya aku dah hilang inches, tak apa...aku just nak share product yang works on me...aku harap its works on You too...kesian kat anak anak ko...ko tak fit nak catch up dengan perkembangan & pembesaran dia org kalau ko asyik la pening2...betol tidak? "
Abang berbau minyak kapak " kalau aku minum SLIM dan aku masih sakit pening2, kolestrol aku masih naik macam mana?"
Kak lola senyuman makin manis..." aku suggest ko pegi check doktor and get your health report with Cholestrol level reading...kasi aku simpan 1 copy at the end of the day...kalau cholestrol level ko NOT reducing...ko tak perlu risau. Ko carik aku balik..ok?"
Abang berbau minyak kapak " berapa harga sekotak weh?"

Dengan senyuman terukir ranum di bibir...kak lola panjatkan Syukur. Alhamdulillah ya Allah.

Laporan menu HARI 23 kak lola eh :-


Breakfast : roti bakar + milo panas + Chlorophyl.
Lunch : SLIM Glup! + Makan nasi puteh dengan TOMYAM KUNG kat Thai ..sodap wooo...Nasi puteh kak lola amik suku je.Balance pass kat kawan kak lola kaki kayuh basikal. Dia kurus tapi KUAT makan kus semangat.
Dinner : SLIM Glup! + Siakap Steam yo! cicah kicap cili padi..meowwwwwww.

Perubahan : Muka encik suami dah mula cuak apabila dia lihat isteri dia dah tak ada spear tyre.kehkehkeh.
eh! baru kak lola perasan..kulit kak lola rasa lebih licin, haluih & lembut.
Ni penangan SLIM ke atau Chlorophyl ek?
Korang macam mana? perasan tak?

Dapatkan la SLIM kamu sekarang kesian kat anak anak...siapala yang bakal melihat dan memerhatikan mereka  membesar kalau ayah ibu sibuk pening kepala STRESS kan?


Mood : Im Happy becos i see you guys smiling...what A beautiful world.Loveeeeeeee

No comments:

Post a Comment