Wednesday, May 23, 2012

Happy Life Project || I CAN do it...You?


Alhamdulillah.
Kak lola masih lagi boleh bangun tidur, sihat menghirup oksigen di bekalkan dari dedaun limau purut yang mak mertua tanamkan semalam dengan pasu2 sekali. Hahahaha...kreatif sangat kan.

Pagi ini kak lola tersenyum dan melambai manje ke arah si dia yang pergi mencarik rezeki sesuap nasi tomato dari pintu pagar rumah kami yang ntah bile nak cat semula.

Hiks.

Selesai goreng karipap, kak lola minum Soy protein sebagai breakfast tinggi protein kak lola. { sile klik soy label protein kalau nak tahu macam mana rupe yea }
kak lola temankan ibu mertua buat buat further checkup untuk process operasi kakinya yang dah semakin tak berbendalir bak kata doktor. Ibu menderita menahan sakit lagi sukar semasa nak berjalan duduk dan tidur selagi operasi tidak di lakukan. Operasi memerlukan lebih kurang RM8k perbelanjaannya. Nasib baik ibu mertua memiliki 4 orang anak lelaki yang berpendapatan tinggi untuk menampung kos operasi kaki tersebut.
Doktor kata nak kena operate dan buh bendalir la lebih kurang gitu ikot paham kak lola.

Melihat keadaan ibu...berdetik dalam hati kecil kak lola..
adakah itu juga kehidupan bakal kak lola lalui apabila usia menjangkau sama seperti beliau nanti?

Tak bole di nafikan,
Semua manusia pasti tua...tua, bergaya, sihat, atau
tua, comot, tak cukop duit, tak cukop kesempatan untuk bergurau senda dengan anak anak dan cucu cicit akibat sakit sana lutut kencing manis darah tinggi migraine , derita menahannya?

Kepada yang masih muda masih sihat dan masih tertanye2....teroskan membaca yea :)
Kalau nak SLIM...tetapkan matlamat untuk SLIM yea.
Tanya la pendapat mereka yang telah berjaya SLIM dengan Bios Life SLIM selama  90 hari.
Mulakan dengan pembersihan kolon secara intensive selama 1 bulan dengan Clearstart30.
Selepas 30 hari detox...mulakan program SLIM dengan Bismillah...
Minum Bios Life SLIM 10-15 minit SEBELUM makan tengahari.
Minum Bios Life SLIM 10-15 minit SEBELUM makan malam.
Minum air kosong sekurang kuranya 8 gelas sehari

Lakukan selama 90 hari tanpa henti. 3 bulan sahaja inysaAllah berkat kesabaran, lemak yang di kumpul sejak beberapa tahun yang lalu akan tersingkir secara perlahan2 dan semula jadi tanpa sebarang side EFFECT.

Kak lola tiada rahsia lain dalam process SLIM dengan Bios Life SLIM...untuk singkirkan LEMAK.
Kak lola hilang banyak inchi  kebanyakann baju lama kak lola dah bole muat dan longgar semula.
Kak lola bukan hilang banyak sangat berat badan. Sebab kalau nak pegi beli baju kat mall, bukan ukuran berapa KG yang tertera pada size baju yang kak lola nak sarung ;))

1. kak lola AIM nak pakai kebaya semual aidilfitri nanti. Kak lola yakin kak lola BOLEH! sebab kebaya lama kak lola dah muatttt dan loose.
Hey! Anda mesti boleh juga. Kak lola dan anda sama sahaja.
Kite kan manusia.

2. Lepas balik kerja petang2 kak lola WALK yea. setiap hari WALK.
kak lola juga senam dalam rumah hari2. Rumah kak lola kalau tak vacum berhabuk. Kak lola tak bole duduk dlm rumah berhabuk sebab kak lola ada allergik habuk. Kak lola senam cara paling murah je. Heret vacum ke hulu ke hilir atas bawah. Settle.
Rumah pun bersih berkilau cantek sama SLIM habuk2 tu macam lemak kak lola. Kan.Hahaha

3. Air kosong amat2 di galakkan minum sekurang kurangnya 8 glass sehari. kak lola tambahkan super chlorophyll powder dalam air kosong kak lola sebagai minuman sehari hari. Super cholorophyl bantu bersihkan darah. Kalau time bulan mengambang tu, kak lola tidak la menonggeng2 lagi tahan sakit nak period. Kulit muka pun jadi lebih cerah dan bersih di sebabkan chlorophyll membersihkan darah dan toksin dalam badan kite. Super chlorophyll juga menyejukkan badan di musim cuaca tak menentu sekarang ni kan.

4. Kak lola makan macam biasa. Tak de pantang apa apa pun. Semua ngap dengan kuantiti yang tak banyak dah berbanding masa zaman remaja. Sebab kak lola tahu kadar metabolisma kak lola dah semakin rendah di usia ku yang golden ini. Auw! Yang penting kak lola MAHU bersara nanti dengan bergaya , sihat bertenaga bahagia dan banyak $$$$$ banyak maasa nak melancong dan buat apa saja activity yang kak lola  suke tanpa perlu risau2. Happy life project memang ada cara caranya. Belajar lah.

5.Selepas bebeapa bulan sahaja menjadi Franchise Owner Bios Life SLIM dengan moto kami Make Life Better.
Kak lola amat mensyukuri jalan yang di tunjukkan kepada kak lola...nikmat yang Allah limpahkan buat kak lola sekeluarga serta mereka di sekeliling kak lola yang amat di sayangi. eh!Jangan segan2 untuk call/pm/email kak lola untuk tahu lebih lanjut tentang product Bios life atau Happy Life Project yea.

6. FB kak lola : https://www.facebook.com/Lilyjaafar?ref=tn_tnmn . Kak lola kenal ramai kawan baru juga. Seronok dan bahagia pada saat ini juga dah tak mampu nak di tuliskan dengan perkataan.




7. Happy Life Project membuka mata kak lola makna sebenar kasih sayang dan TUJUAN sebenar kehidupan di dunia ini dan di sana nanti. InsyaAllah.

8. Dengan ilmu di kongsikan oleh mereka yang telah berjaya sedikit demi sedikit, system yang terbukti berkesan Hey! kak lola tak syak lagi jalan yang di susunkan untuk kak  lola lagi yakin. I can do it too :) Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment